loading...
DOTA
MAHZYAR بازدید : 6 چهارشنبه 11 دی 1392 نظرات (0)

سلام به تمام فورس گیمی های عزیز میخوام اموزش هیروی مورفیلینگ رو بصورت تکمیل بنویسم هیرویی قوی در بازی های گروهی ، اموزش از مبتدی تا حرفه ای امید وارم خوشتون بیاد.

 

خوب اموزش رو با نام و یاد خدا شروع میکنم اول میریم سراغ داستان هیرو ترجمه شده توسط H.R.R مترجم سایت:

Name: Morphiling

مورفیلینگ ، شاهکار بزرگ طبیعت در اوج تکامل است که می تواند بدن خود را که از مایع شکیل شده است را از روی دشمنان خود عبور دهد ، آن هم با موجی سهمگین . از آنجا که این کار را با قدرت تمام انجام می دهد ، دشمنانش صدمه می بینند . او می تواند هر طور که می خواهد ،ترکیب  بدن خود را تغییر دهد . بدین ترتیب که می تواند قدرت و نیرومندی کسب کند یا بر چابکی و سرعت خویش بیافزاید . توانایی تغییر در انرژی های هایش بر نیرومندترین مشخصه ی او بنا شده است . ویران کننده ترین قابلیت وی ، این است که شبحی از دشمنانش بوجود می آورد و آنگاه به این اشباح دستور می دهد تا به همزاد های خود حمله ور شوند . او نیز از فرصتی که دشمنانش در آن سردگم شده اند استفاده می کند و با امواج سهمگینش آنان خرد می کند .

خوب نکات مثبت و منفی این هیرو رو بررسی میکنیم:

نکات منفی:

رنج پایین در ابتدای بازی

مانای کم در اول بازی

نکات مثبت :

اتک و اگیلیتی مناسب در ابتدای بازی

اسکیل های بسیار خوب و کاربردی در اول بازی

بسیار پول در اور در ابتدای بازی

دارای اسکیل chaneling

اطلاعات کلی هیرو:

    strength   agility-c   intelligence

     19+2        24+3        17+1.5

خوووب فکر کنم نوبته بررسی اسکیل ها باشه:

skill-0 کلید اختصاری R:خوب اول اینکه اسکیل بسیار پول در اور و با این اسکیل به راحتی میتوانید از دست اسکیل های هیرو های دیگر فرار کنید مثل 6 هیرو lion و یا 6 سند کینگ این اسکیل در واقع یک wave میباشد که در طول این اسکیل ارمور شما بی نهایت میباشد و دمیجی را در هیرو هایی که سر این wave هستند میدهد:

Untitled10

خووب عکس اسکیل رو هم گذاشتم که کامل تر بشه اطلاعات این اسکیل رو با هم بررسی میکنیم:

خوب یه باگ هم از این اسکیل میگم براتون باگ که نمیشه گفت ولی خوبه که بدونید:

ابتدا ایتم force بسته سپس هنگام wave از ایتم force استفاده کنید:

خوب یه باگ دیگه هم هست اینکه ابتدای بازی میرید بالای روشن بقل جادوگر میاستید(team 2) بعدش wave میاید پایین بطوری که بین دو پای روشن قرار گیرید اونقت روشن نمیتونه شما رو اتک بده و نمیتونه تکون بخوره.

  کلید اختصاری E : خوب اینم اسکیل chaneling هیرو مورفلینگ بر اساس اگیلیتی شما چنس وارد میکنه در ضمن اگر استرنج شما بالا باشه به مدت 3-4 ثانیه استان میشود در ضمن برای سرعت دادن برای زدن این اسکیل پس از wave میتوانید از دکمه shift استفاده کنید خوب منظورم از chaneling اینکه میتونه اسکیل هایی که میشه cancell کرد رو از بین ببره مثل اسکیل 6 هیرو  shadow fiend و یا اسکیل 6 هیرو کریستال.

 کلید اختصاری D و F : خوب این اسکیل هیروی مورفیلینگ خیلی جالبه میتونید اگیلیتی و استرنج خودتون رو تنظیم کنید و میتونید حتی هیرو رو به یک هیروی استرنج با هیل 5000 تا تبدیل کنید که البته زیاد توی درگیری ها کاربردی نیست ولی هنگام فرار کردن از دست دشمن میتوانید از مورف استرنج استفاده کنید.

 : خوب دقت کنید اگر از مورف استرنج استفاده میکنید باید ایتمی ببندید که اگیلیتیتون رو افزایش بدید که راحت یه یک هیروی اگیلیتی با هیل بالا و اتک بالا تبدیل شوید:Mana Cast:20 per second            - بر اساس اسکیل گیری 2 تا استرنج در هر 1/0.5/0.33/0.25 ثانیه میدهد(گفتم زیاد عکس نزارم.)

  : خوب این مورف اگیلیتی از استرنجتون کم میکنه و به اگیلیتیتون اضافه میکنه سعی کنید موقعی که اگیلیتی رو بالا میبرید سعی کنید جای خالی استرنج رو با بعضی ایتم ها پر کنید: Mana Cast :20 per second     – بعد بر اساس اسکیل 2 تا اگیلیتی در هر 1/0.5/0.33/0.25 ثانیه میدهد.

 کلید اختصاری R : خووب یک ایمیج (illusion) حدودا مثل خود هیرو ساخته میشه کاربرد های بسیار بالایی داره بنده به شخصه در بیشتر درگیری ها یک ایمیج از هیرویی که اول درگیری میخواستن خاموشش کنن رو از اون میسازه و باهاش کار میکنه مثلا هیروی sf رو بسازید و کم کم بفرستید جلو نمیفهمند معمولا و تا بیان اون شخص رو بزنن درگیری رو گرفتید در ضمن این اسکیل یک اسکیل بسیار قوی برای فرار هم هست میتونید یک ایمیج بسازید و اول درگیری بزارید عقب هنگام مردن سریع مورف کنید.

 کلید اختصاری  R :خوب این اسکیل جالبه و واقعا معنای اب بودن و سر خوردن مورفیلینگ رو نشون میده این اسکیل از وسط ایمیجی که ساختید میپره بیرون در مپ های قدیم مورفیلینگ میتوانست از ایتم manta استفاده کرده و مورف ساخته و به عنوان مورف بره جلو ولی در مپ 6.69 به بعد دیگه نمیشه از illusion خود ایمیج بگیره.

اسکیل گیری هم که نمیگم چون این هیرو رو توی چند تا نقش میشه play کرد.

طریقه بازی:

اول بازی اگر میخواید carry بشید فقط یونیت به فکر کرم ریختن به هیرو نباشید هیرو خوبی برای وسط هست هیروی مورف خیلی ها جلو sf نمیتونن بازی کنن باید بگم سعی کنید تا لول 5 نشدید نرید سمت هیرو میتونید اگر توی لاین هستید راش رو با کریپ درگیر کنید تا بیشتر پول بگیرید توی لاین اگر میتونید پلاس و اسکیل 1 رو توی لاین بگیرید خیلی جواب میده زیاد خفت برید بخاطر اسکیل 1 راحت میتونید خفت کنید در اواسط بازی بیشتر کریپ بزنید تا ایتم منتا یا ادریال بالا بیاد.

ایتم بستن:

خوب ابتدای بازی اگر به لاین وسط میرید  رو ببندید و از یارتون درخواست مرغ یا fly کنید و اگر هم مد CM هست مرغ بگیرید تو لاین کامل کنید دقت داشته باشید هیروی مورف در لاین وسط برای زدن اسکیل هاش به مانا احتیاج داره و اگر میخواید در اخر بازی carry خوبی باشید در لاین وسط سریع یونیت بگیرید تا ایتم  بالا بیاد.

اوایل بازی: در ضمن برای لاین سعی کنید کریپ رو با راش درگیر کنید.

کمی جلوتر:  و   در ضمن اگر میخواید تو لاین هم carry باشید  رو ببندید.

اواسط بازی لاین:  و یا   اواسط بازی mid :  و اگر نمیخواید از ایتم  استفاده کنید ایتم  مکمل خوبی است.

فول ایتم هیرو: 

نکته ایتم  رو سعی کنید حتما ببندید تا مشکل کم شدن هیل پیدا نکنید مورف در اواخر بازی اتک واقعا قابل توجهی دارد به همین منظور حتما لایف ببندید.

یار خوب او در بازی:

 
دشمنان او در بازی:
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 12
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 24
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 16
  • بازدید ماه : 19
  • بازدید سال : 19
  • بازدید کلی : 317